Zespół – Wzmacniamy Wrażliwych

ZESPÓŁ



ASIA

Na macie skupiam się na świadomej pracy ciała harmonijnie połączonej z oddechem. Podczas treningów personalnych korzystam z narzędzi, które daje Pilates, aby wzmocnić mięśnie głębokie i przygotować ciało do bardziej zaawansowanego treningu. W swoich treningach stawiam na stworzenie równowagi w ciele, aby dbając o świetną sylwetkę nie zapomnieć o zdrowiu naszego ciała i przede wszystkim czuć się w nim doskonale.

NA SALI: Połączenie Jogi i Pilatesu – idealny duet dwóch najzdrowszych systemów ćwiczeń.

POZA SALĄ: Aktorka w warszawskim Teatrze Syrena



DAGNA

W treningach najważniejsza jest uważność, a w ruchu płynność i systematyczność. Uwielbiam harmonię ciała i umysłu, dlatego w trakcie prowadzenia zajęć zwracam uwagę nie tylko na precyzję ruchu, ale także na oddech i pobudzenie zmysłów.

NA SALI:

Łączę podstawowe techniki Pilates z jogą, wzmacnianiem i rozciąganiem klasycznym, dynamicznym i powięziowym.

POZA SALĄ:

Lubię oderwać się od ziemi – bujam się w hamaku, tańczę na szarfach, praktykuję acroyoge, łapię falę i wiatr w żagle i zarażam swoją pasją innych – jestem instruktorką aerial jogi i kitesurfingu, obecnie rehabilituję kolano po kontuzji i pomagam Kameralnemu Fitnessowi od strony organizacyjnej.

Klienci o Dagnie:

„To co robi – robi całym sercem. Z Dagną się fantastycznie pracuje!„


ELIZA

Ze wszystkich mięśni w treningi wkładam przede wszystkim serce. Doświadczenie fizjoterapeuty pozwala mi dbać nie tylko o pożądane efekty treningów, ale przede wszystkim o zdrowie i ergonomię.

NA SALI: Poprzez ćwiczenia chciałabym przekazać radość i pozytywną energię, bo wierzę, że ruch może być lekarstwem nie tylko na bole pleców czy przewlekłe zmęczenie, ale także na nasze smutki.


Klienci o Elizie:

„(…)Trenerka-Pani Eliza uśmiechnięta, kompetentna, pełna pomysłów.UWAGA! od treningu można się uzależnić!:)„, „ciepły uśmiech i czujne trenerskie oko„


KASIA

Skupiam się przede wszystkim na prozdrowotnych aspektach treningu. Zgodnie z dewizą „wszystko zaczyna się w głowie i przekłada na nasze ciało„ motywuję do przekraczania granic oraz osiągania wyznaczonych celów.

NA SALI:

Promuję trening bodyART

POZA SALĄ:

Wspieram Kameralny Fitness w sprawach organizacyjnych

Klienci o Kasi:

„Z pasją podchodzi do tego co robi, a swoim entuzjazmem skutecznie zaraża innych i sprawia, że na jej zajęcia chce się wracać„


MACIEK

Największą moją motywacją są wyniki zawodników Kadry Polski Parakajakarzy, nad którymi sprawuje fizjoterapeutyczną opiekę.

NA SALI: Treningi funkcjonalne i medyczne.

POZA SALĄ: Moim żywiołem są sporty wytrzymałościowe.


Klienci o Maćku:

„Super miejsce na Żoliborzu, doświadczona kadra – szczególnie pan Maciej Ceberak. Pan Maciej to profesjonalista, treningi są urozmaicone, ciekawe i co najważniejsze- SKUTECZNE. Potrafi rewelacyjnie zmotywować i zmusić do wysiłku. Dzięki Niemu schudłam 24 kilogramy, nabrałam kondycji i pewności siebie. Zdecydowanie polecam !„


MARTA

W treningu kieruję się zasadą, że nawet zagorzały przeciwnik aktywności fizycznej może odnaleźć coś dla siebie i czerpać przyjemność z tego, od czego do tej pory uciekał.

NA SALI: Najważniejsze dla mnie jest zadowolenie klienta i satysfakcja z wysiłku włożonego w ćwiczenia.

POZA SALĄ: Urodziłam Alę (07.2019)


Klienci o Marcie:

„Udział w zajęciach w Kameralnym to jedna z lepszych moich decyzji. Bardzo Wam dziękuję, że pomogliście mi w zmianie stylu życia. Marta jest świetnie motywującą, empatyczną trenerką. Dziękuję i szczerze polecam!„


MIKOŁAJ

Praca z ruchem pozwala mi uzyskać balans między duchem a ciałem, nabrać sił, pewności siebie, utrzymać w sobie czystą radość wewnętrznego dziecka.

NA SALI:

Instruktor treningu funkcjonalnego i Pilates, praktyk ruchu naturalnego i metod redukcji napięć stresowych.

POZA SALĄ:

Zmniejszony etat w korporacji, a co za tym idzie: mniej siedzenia! Nadal chodzę długodystansowo, czasem pobiegnę półmaraton, a inny razem jadę gdzieś dalej na rowerze. Bo ruch to moja inspiracja do dobrego życia!

Klienci o Mikołaju:

„Godzina na sali z Mikołajem to nie tylko wysiłek fizyczny, ale terapia dla ciała i ducha. Mikołaj uczy, że to w jakiej kondycji jest nasze ciało ma niesamowity wpływ na głowę. Oprócz tego jest to po prostu bardzo mądry, kreatywny i zabawny człowiek, który motywuje najlepiej na świecie. Dzięki niemu pokochałam powitania słońca i pracę nad oddechem. Super!”


MONIKA

Niezwykle ważne jest dbanie o siebie, zarówno o swoje ciało jak i psychikę, bo jedno na drugie ma olbrzymi wpływ. Ponad to żyjemy coraz dłużej, więc nasze ciało musi wytrzymać z nami o wiele więcej 😉

NA SALI:

Uwielbiam jogę, zwłaszcza ashtangę – jest idealnym połączeniem wzmacniania, rozciągania i równowagi.

POZA SALĄ:

Jestem psychoterapeutką, mamą bliźniaków i kocicy 😉 praktykuję także jogę, tyle że bardziej jest to acrojoga z moimi dziećmi 🙂