Trening personalny

‘Nie lubię dużych klubów’

– klimatyczne miejsce dla Ciebie na Żoliborzu, bez oceniających spojrzeń

‘Muszę się wziąć za siebie’

– pomożemy Ci zacząć, bezpiecznie i bez wyczynu

‘Chcę, żeby tym razem się udało’

– w Twoim tempie, ​wreszcie uwierzysz w siebie

‘Mam zadyszkę po wejściu na piętro’

– wzmocnisz i ujędrnisz ciało, wróci Ci energia


Powiedz nam co to dla Ciebie znaczy poczuć się lepiej

Chcesz schudnąć, poprawić sylwetkę, a przy okazji zadbać o zdrowie i energię?

Po 40stce Twoje ciało potrzebuje zmiany, żeby utrzymać/odzyskać zdrowie, a jednak przez zmęczenie brak Ci motywacji?

Wiek robi swoje, chcesz ujędrnić/wysmuklić ciało i zdrowo się odżywiać?

Zależy Ci na rozruszaniu się i wzmocnieniu brzucha i pleców, chcesz zadbać o siebie i pozbyć się bólu kręgosłupa?

Już w 12 tygodni możesz zobaczyć różnicę i poczuć się lepiej!

Zrobisz coś dla siebie i tych, którzy są dla Ciebie ważni.

Twój trener personalny w najbardziej kameralnym studiu treningowym w Warszawie. ​

Zapraszamy Cię na bezpłatną konsultację, na której dowiesz się, jak najlepiej wziąć się za siebie

Przyjmuję zaproszenie

W naszym studiu treningów personalnych

przez ostatnie pięć lat  mieliśmy szczęście wspierać wiele fantastycznych i pozytywnych osób:

“(…) odkąd regularnie przychodzę na treningi do Ani w Kameralnym Fitnessie, czuję się lepiej każdego dnia. W dzisiejszym świecie – pełnym anonimowych relacji – osobisty kontakt z trenerką, której możesz zaufać, która wie, jak Cię zmotywować i która cieszy się z Twoich osiągnięć razem z Tobą, to prawdziwy skarb!”    Agata Nowotny

“Pelen profesjonalizm polaczony ze wspaniala atmosfera! Indiwidualne podejscie Ani pomoglo mi na nowo poczuc przyjemnosc z cwiczen po kilku letniej przerwie zwiazanej z opieka nad dziecmi.”   Iwona Kucińska

” (…) I wtedy tego pięknego jesiennego popołudnia spotkałyśmy się znów – ja i … moja sukienka Vivienne Westwood kupiona dziesięć lat temu w Nowym Jorku. To ponowne spotkanie, którego słodyczy nie mogę przecenić, co zrozumie każda chyba kobieta, zawdzięczam Tomkowi Trenerowi Chmurze.
Dziękuję Tomku”   Magda Połujkis

‘To niezwykle pozytywne miejsce, w którym przekraczam granice swoich możliwości. A jako, że nie jestem typem sportowca tych granic jest całkiem sporo. Moje treningi to jednak nie tylko pot i łzy, ale też kupa śmiechu. Ta atmosfera i świetnie dobrane ćwiczenia sprawiają, że godzina mija zaskakująco szybko. Dlatego uwielbiam tu wracać. No i dlatego, że widzę efekty. Po czterech miesiącach moje ciało wysmuklało i z powrotem mieści się w przedciążowe ubrania. Przed nami wciąż sporo pracy, ale praca w tym wydaniu to czysta przyjemność.’    Agnieszka Winnik

Dobrze, że jesteś. Parę słów o nas.

Mamy średnio 40+ lat i dwie cudowne córeczki. Czujemy się lepiej w swoich ciałach niż dwadzieścia lat temu (a zdążyliśmy je porządnie wystawić na próbę pracując w korporacjach).

Chcemy Cię zmotywować, wesprzeć i podzielić się z Tobą wiedzą – jak zacząć, jak uwierzyć we własne ciało, jak się cieszyć ruchem i oddechem. A później – jak być jeszcze sprawniejszą!

Wiemy bardzo dobrze jak czasem ciężko wyjść z domu, by zacząć ćwiczyć – zapraszamy Cię więc do nas. W naszym studiu treningowym poczujesz się jak u siebie w domu.

A z naszym zespołem – będziesz chciała zostać dłużej!

Ania i Tomek


Blog

Jak Stworzyć Siebie Na Nowo – Według Własnego Projektu?

Masz czasem poczucie, że ‘coś jest nie tak’? Że nie umiesz tego zdefiniować, ale jednak masz takie przekonanie graniczące z pewnością? Taka sytuacja: piękny dzień, budujesz domek w ogrodzie dla dzieci. I coś jest nie tak. Słonko świeci, jest ciepło, masz cudowne dzieci, masz ogródek, ale coś jest nie tak. Masz zdrowie, żeby budować ten …

Narciarski survival – jak nie polec po pierwszym dniu na deskach. Poradnik treningowy, 10 minut każdego dnia.

Żeby (przyjemnie) przeżyć wyjazd nie musisz być Iron Man’em czy Crossfit’erem. Możesz się przygotować mając mało czasu i bez wyczynu. Kontuzja może wynikać z braku przygotowania, ale też z przeciążenia treningowego. Możesz zacząć gdziekolwiek jesteś – dla lepszej koncentracji najlepiej z dala od zgiełku. Potrzebujesz planu, żeby wiedzieć krok po kroku co robić. Poniżej znajdziesz przykładowe inspiracje na pierwszy krok. Postaw na ogólną sprawność. Oczywiście nogi pracują na nartach więcej niż ręce, …