Zespół

Marta Ubysz – trenerka

W treningu kieruję się zasadą, że nawet zagorzały przeciwnik aktywności fizycznej może odnaleźć coś dla siebie i czerpać przyjemność z tego, od czego do tej pory uciekał. Najważniejsze dla mnie jest zadowolenie klienta i satysfakcja z wysiłku włożonego w ćwiczenia. 

Eliza Mularczyk – trenerka, fizjoterapeutka

Ze wszystkich mięśni w treningi wkładam przede wszystkim serce. Doświadczenie fizjoterapeuty pozwala mi dbać nie tylko o pożądane efekty treningów, ale przede wszystkim o zdrowie i ergonomię. Poprzez ćwiczenia chciałabym przekazać radość i pozytywną energię, bo wierzę, że ruch może być lekarstwem nie tylko na bole pleców czy przewlekłe zmęczenie, ale także na nasze smutki. 

Emilia Iwaniuk – trenerka jogi

Joga jest moją pasją, lekcją pokory, cierpliwości i akceptacji tego, co się wydarza. Prowadzę zajęcia w oparciu o metodę ashtangi, gdzie skupiamy się przede wszystkim na harmonijnym połączeniu ruchu z oddechem, który pomaga zachować spokój, rozluźnić ciało. Moje zajęcia jogi są dostosowane do indywidualnych możliwości każdego uczestnika. 

Kasia Kotnowska-Boruc – trenerka jogi

Wychodzę z założenia, że w praktyce jogi równie ważna jest siła mięśni, jak i ich elastyczność. Prowadząc treningi przywiązuję równą wagę do obu tych elementów. Skupiam się  na prawidłowych ustawieniach ciała i pracy z oddechem. Zanim rozpoczęła się moja przygoda z jogą profesjonalnie zajmowałam się tańcem. 

Marta Piekut – dietetyk medyczny

Zdrowy styl życia to moja pasja, którą staram się zarażać innych, pokazując im, że nie warto „być na diecie”. Lepiej zmienić nawyki żywieniowe, dodać do tego aktywność fizyczną, trochę pozytywnego nastawienia oraz motywacji i zamierzony efekt jest gwarantowany. 

Maciej Ceberak – trener, fizjoterapeuta

Największą moją motywacją są wyniki zawodników Kadry Polski Parakajakarzy, nad którymi sprawuje Fizjoterapeutyczną opiekę. Moim żywiołem są sporty wytrzymałościowe, treningi funkcjonalne i medyczne .